Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu Elazığlılara teşekkür mesajı yayınladı.
Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, hafta sonu Elazığ’a gerçekleştirdiği ziyarette, bölgenin misafirperverliği ve zengin kültürel mirasıyla ilgili duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Ziyaretin ardından sosyal medya hesabından paylaşım yapan Bakan Memişoğlu, Elazığ halkının sıcak karşılamasından övgüyle bahsetti.
Bakan Memişoğlu, Elazığ ziyareti sırasında çocukluk anılarını tazelediğini belirtti. Sosyal medya paylaşımında, “Hafta sonu mert insanların diyarı Elazığ’daydık… Çocukluğumuzu hatırladık. Çocukluğumuzu hatırladık. Harput’ta Ekmek, tereyağı, tulum peyniri ile Nefis ziyafet… Misafirperverlikleri için teşekkür ederim, var olsunlar.” ifadelerini kullandı.
GÜNDEM
18 Haziran 2026EKONOMİ
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SİYASET
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Milletvekili Işıkver Hayırda Yarışanlar Kervanında
927 kez okundu
2
Milletvekili Nazırlı Öncülüğünde 250 Çocuk İçin Sünnet Şöleni Düzenlendi
915 kez okundu
3
Başkan Abdullah Akın Elazığ Belediyesi’nin Temizlik İhalesi Hakkında Suç Duyurusunda Bulunacaklarını Açıkladı
913 kez okundu
4
CHP Elazığ Milletvekili Gürsel Erol: “Nehirden Denize, Özgür Filistin”
863 kez okundu
5
Elazığ İl Yöneticileri Savunma Sanayi Başkanı İle Bir Araya Geldi
858 kez okundu