Elazığ Belediyesi Ekim ayı oturumlarının birinci bileşimi, Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları’nın başkanlığında gerçekleştirildi.
Toplantı, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı. Toplantıda, Elazığ Belediyesi’nin mali durumu gündeme geldi. Yapılan açıklamada, Elazığ Belediyesinin toplam borcunun 1 milyar 984 milyon TL olduğu belirtildi. Ayrıca, Yeniden Refah Partisi’nin verdiği dilekçelere ilişkin hazırlanan yazılı açıklamaya yer verildi.
Toplantının ilerleyen dakikalarında, belediyenin borçlarının azaltılması ve mali sürdürülebilirlik konuları üzerine tartışmaların devam etmesi bekleniyor. Elazığ halkını yakından ilgilendiren bu konularla ilgili gelişmeler takip ediliyor.
GÜNDEM
02 Haziran 2026EKONOMİ
02 Haziran 2026SPOR
02 Haziran 2026GÜNDEM
02 Haziran 2026SİYASET
02 Haziran 2026GÜNDEM
02 Haziran 2026GÜNDEM
02 Haziran 2026
1
Milletvekili Işıkver Hayırda Yarışanlar Kervanında
925 kez okundu
2
Milletvekili Nazırlı Öncülüğünde 250 Çocuk İçin Sünnet Şöleni Düzenlendi
913 kez okundu
3
Başkan Abdullah Akın Elazığ Belediyesi’nin Temizlik İhalesi Hakkında Suç Duyurusunda Bulunacaklarını Açıkladı
910 kez okundu
4
CHP Elazığ Milletvekili Gürsel Erol: “Nehirden Denize, Özgür Filistin”
861 kez okundu
5
Elazığ İl Yöneticileri Savunma Sanayi Başkanı İle Bir Araya Geldi
857 kez okundu