Elazığ’da şebeke arızası nedeniyle 23 Eylül 2024 tarihinde 10 mahallede su kesintisi yaşanacak.
Elazığ’da şebeke arızası onarım çalışmaları nedeniyle 23 Eylül 2024 tarihinde Aksaray, Hilalkent, Sanayi, Rüstempaşa, Hicret, Kızılay, Gümüşkavak, Karşıyaka, Çatalçeşme, Salıbaba mahallelerinde su kesintisi yaşanacak.
Kesinti saat 15:00’a kadar planlandı.
Çalışmaların erken saatte tamamlanması halinde bu mahallelere su akışının sağlanacağı belirtildi.
GÜNDEM
09 Haziran 2026EKONOMİ
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026SİYASET
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026
1
Milletvekili Işıkver Hayırda Yarışanlar Kervanında
926 kez okundu
2
Milletvekili Nazırlı Öncülüğünde 250 Çocuk İçin Sünnet Şöleni Düzenlendi
913 kez okundu
3
Başkan Abdullah Akın Elazığ Belediyesi’nin Temizlik İhalesi Hakkında Suç Duyurusunda Bulunacaklarını Açıkladı
911 kez okundu
4
CHP Elazığ Milletvekili Gürsel Erol: “Nehirden Denize, Özgür Filistin”
862 kez okundu
5
Elazığ İl Yöneticileri Savunma Sanayi Başkanı İle Bir Araya Geldi
857 kez okundu