Elazığ Barosu’nun 50. Olağan Genel Kurulu gerçekleştirildi. Tek liste ile gidilen seçimde mevcut başkan Melih Efe, yeniden Elazığ Baro Başkanı olarak seçildi.
Elazığ barosu 50. olağan genel kurulu gerçekleştirildi. Elazığ Baro Başkanı Melih Efe başkanlığında düzenlenen ve iki gün süren Olağan Genel Kurulda divan oluşturuldu ve Elazığ Barosunun iki yıllık denetim, faaliyet ve mali raporları kurula sunuldu. Kurulda, baro başkanı ve baro organlarının seçimi yapıldı.
Tek listeyle gidilen genel kurulda Melih Efe, yeniden Elazığ Baro Başkanı olarak seçildi.
GÜNDEM
07 Haziran 2026EKONOMİ
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026SİYASET
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026
1
Milletvekili Işıkver Hayırda Yarışanlar Kervanında
926 kez okundu
2
Milletvekili Nazırlı Öncülüğünde 250 Çocuk İçin Sünnet Şöleni Düzenlendi
913 kez okundu
3
Başkan Abdullah Akın Elazığ Belediyesi’nin Temizlik İhalesi Hakkında Suç Duyurusunda Bulunacaklarını Açıkladı
911 kez okundu
4
CHP Elazığ Milletvekili Gürsel Erol: “Nehirden Denize, Özgür Filistin”
861 kez okundu
5
Elazığ İl Yöneticileri Savunma Sanayi Başkanı İle Bir Araya Geldi
857 kez okundu