Palu Belediye Başkanı Muhammet Septioğlu, mesire alanlarındaki vatandaşlarla bir araya geldi.
Palu Belediye Başkanı Muhammet Septioğlu, Palu’daki mesire alanlarını ziyaret ederek vatandaşlarla bir araya geldi.
Vatandaşlarla sohbet eden Başkan Septioğlu, talep ve önerilerini de dinledi.
Başkan Septioğlu, belediye olarak vatandaşların yanında olduklarının, mesire ve piknik yerlerinin temizliği, düzeni ve hizmet kalitesi konusunda sürekli olarak iyileştirmeler yapıldığını ifade etti.
Başkan Septioğlu, “Meydan ve Çırçır mesire alanımız, İlçemizin en canlı ve hareketli noktalarından biri. Burada vatandaşlarımızla birebir iletişim kurmak bizim için çok değerli. Halkımızın memnuniyeti için her zaman onların yanındayız, onların sesine kulak veriyoruz. İlçemizin gelişimi için hep birlikte çalışacağız” dedi.

GÜNDEM
18 Haziran 2026EKONOMİ
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SİYASET
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Başkan Abdullah Akın Elazığ Belediyesi’nin Temizlik İhalesi Hakkında Suç Duyurusunda Bulunacaklarını Açıkladı
913 kez okundu
2
CHP Elazığ Milletvekili Gürsel Erol: “Nehirden Denize, Özgür Filistin”
863 kez okundu
3
Milletvekili Nazırlı: 18 Ağustos’ta Büyük Bir Sünnet Şöleni Düzenleyeceğiz
764 kez okundu
4
Milletvekili Nazırlı’nın Elazığ İçin Nöbetteyim Programı
760 kez okundu
5
Milletvekili Erol: “81 İl Sayısı 100’e Çıkarılmalıdır”
681 kez okundu