Soğuk havaların etkisini sürdürdüğü kış aylarında da Elazığ Belediyesi sokakta ve doğada yaşayan hayvanları koruma ve yaşatma adına faaliyetlerine devam ediyor.
Elazığ Belediyesi tarafından zorlu hava şartlarında yiyecek bulmakta zorlanan sokak hayvanları için mama dağıtıldı.
Bu kapsamda Elazığ Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü’ne bağlı ekipler, kentin farklı noktalarına mama ve su bırakılarak yaban ve sokak hayvanlarının zorlu kış koşullarında aç kalmamasını sağlıyor.
Ekipler, kentin birçok noktasında yer alan mama kaplarına mama, kırsal alanlara ise yemek, ekmek ve kuşyemi bıraktı.

Elazığ Belediyesi Basın-Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, sokakta ve doğal ortamlarında yaşayan hayvanların soğuk kış günlerinde beslenmesine destek olmak amacıyla düzenli olarak mama bırakma çalışmalarının sürdürüldüğü kaydedildi. Açıklamada; “Belirlenen noktalara bırakılan mamalarla sokak hayvanlarının; yemek, ekmek ve kuşyemiyle de yaban hayvanlarının aç kalmalarını önlemeyi ve onların sağlıklı bir şekilde yaşamlarını sürdürmelerini hedefliyoruz.” denildi.
GÜNDEM
18 Haziran 2026EKONOMİ
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SİYASET
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Milletvekili Işıkver Hayırda Yarışanlar Kervanında
927 kez okundu
2
Milletvekili Nazırlı Öncülüğünde 250 Çocuk İçin Sünnet Şöleni Düzenlendi
915 kez okundu
3
Başkan Abdullah Akın Elazığ Belediyesi’nin Temizlik İhalesi Hakkında Suç Duyurusunda Bulunacaklarını Açıkladı
912 kez okundu
4
CHP Elazığ Milletvekili Gürsel Erol: “Nehirden Denize, Özgür Filistin”
862 kez okundu
5
Elazığ İl Yöneticileri Savunma Sanayi Başkanı İle Bir Araya Geldi
858 kez okundu