Elazığ’ın batı yakasında olan iki mahallede şebeke arızası nedeniyle 21 Ağustos 2024 tarihinde (bugün) su kesintisi yaşanacak.
Elazığ’da şebeke arızası onarım çalışmaları nedeniyle 21 Ağustos 2024 tarihinde (bugün) Hankendi ve Hilalkent mahallelerinde su kesintisi yaşanacak.
Su kesintisinin saat 15:00’e kadar planlandı.
Çalışmaların erken saatte tamamlanması halinde bu mahallelere su akışının sağlanacağı bildirildi.
GÜNDEM
09 Haziran 2026EKONOMİ
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026SİYASET
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026
1
DKMP Genel Müdürü Çokçetin, Hazar Gölü Tabiat Parkında İncelemelerde Bulundu
441 kez okundu
2
Sürüden Ayrılan İnek Suda Telef Oldu
386 kez okundu
3
Elazığ’ın 2 Mahallesinde Su Kesintisi!
378 kez okundu
4
Elazığ’da Kısmi Sokağa Çıkma Uyarısı!
342 kez okundu
5
Elazığ’da İhtiyaç Sahibi Ailelere 60 Bin Parça Giysi Dağıtıldı
330 kez okundu