Elazığ Belediye Meclisi, Kasım ayı oturumlarına birinci birleşim ile başladı.
Başkanlığını Aydın Kara’nın yaptığı Elazığ Belediye Meclisi, Kasım ayı oturumlarına birinci birleşim ile başladı. Oturumların birinci birleşiminde gündem maddeleri görüşülerek karara bağlandı.

Karara bağlanan maddelerin ardından Elazığ Belediye Meclisi Kasım Ayı oturumunun birinci birleşimi sona erdi.
Elazığ Belediye Meclisi Kasım Ayı oturumlarının ikinci birleşimi 4 Kasım Pazartesi günü yapılacak.

GÜNDEM
18 Haziran 2026EKONOMİ
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SİYASET
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Milletvekili Işıkver Hayırda Yarışanlar Kervanında
927 kez okundu
2
Milletvekili Nazırlı Öncülüğünde 250 Çocuk İçin Sünnet Şöleni Düzenlendi
915 kez okundu
3
Başkan Abdullah Akın Elazığ Belediyesi’nin Temizlik İhalesi Hakkında Suç Duyurusunda Bulunacaklarını Açıkladı
912 kez okundu
4
CHP Elazığ Milletvekili Gürsel Erol: “Nehirden Denize, Özgür Filistin”
862 kez okundu
5
Elazığ İl Yöneticileri Savunma Sanayi Başkanı İle Bir Araya Geldi
858 kez okundu