Elazığ İl Genel Meclisi Eylül ayı ikinci birleşimi gerçekleştirildi. Elazığ İl Özel idaresi İl Genel Meclisi toplantı salonunda gerçekleştirilen toplantıda önemli gündem maddeleri ele alındı.
Elazığ İl Genel Meclisi, Eylül ayı oturumları yapılan ikinci birleşimle devam etti. İl Genel Meclisi toplantı salonunda, Meclis Başkanı Av. Ömer Faruk Çelik’in başkanlığında gerçekleşen oturumda, önemli gündem maddeleri ele alındı.

GÜNDEM MADDELERİ GÖRÜŞÜLDÜ
Toplantının 6. maddesi kapsamında, Keban İlçesi’nde bulunan Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü binasının bakım ve onarımıyla ilgili “Eğitim, Kültür ve Sosyal Hizmetler Komisyonu” tarafından hazırlanan rapor okundu ve konu görüşüldü.
ÇEVRE VE SAĞLIK KOMİSYONU RAPORU
7. madde kapsamında Karakoçan İlçesi Alayağmur Köyü’ndeki foseptik çukurunun incelenmesi ile ilgili “Çevre ve Sağlık Komisyonu” tarafından hazırlanan inceleme raporu da okunarak görüşüldü. Her iki madde de oy birliği ile kabul edildi.

ÜÇÜNCÜ TOPLANTI DA YARIN
İl Genel Meclisi Eylül ayı oturumlarının üçüncü toplantısı, 4 Eylül Çarşamba günü saat 11:00’de yapılacak.
GÜNDEM
05 Haziran 2026EKONOMİ
05 Haziran 2026SPOR
05 Haziran 2026GÜNDEM
05 Haziran 2026SİYASET
05 Haziran 2026GÜNDEM
05 Haziran 2026GÜNDEM
05 Haziran 2026
1
Milletvekili Işıkver Hayırda Yarışanlar Kervanında
926 kez okundu
2
Milletvekili Nazırlı Öncülüğünde 250 Çocuk İçin Sünnet Şöleni Düzenlendi
913 kez okundu
3
Başkan Abdullah Akın Elazığ Belediyesi’nin Temizlik İhalesi Hakkında Suç Duyurusunda Bulunacaklarını Açıkladı
911 kez okundu
4
CHP Elazığ Milletvekili Gürsel Erol: “Nehirden Denize, Özgür Filistin”
861 kez okundu
5
Elazığ İl Yöneticileri Savunma Sanayi Başkanı İle Bir Araya Geldi
857 kez okundu