Elazığ Organize Sanayi Bölgesi iftar programı, yoğun katılımla gerçekleşti.
Elazığ Organize Sanayi Bölgesi’nin geleneksel iftar Programı gerçekleşti. İftar Programına Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu ve il protokolü, kurum müdürleri, siyasi parti STK temsilcileri ile iş dünyası katıldı.
Elazığ Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Suat Öztürk, birlik beraberlik vurgusu yaparak, üretmeye devam edeceklerini söyledi.

Öztürk, Organize Sanayi Bölgesinin büyümeye devam ettiği belirterek, çalışmalarla ilgili bilgi vererek: “bizler birlik beraberlik içinde insanlara faydalı olmaya ve üretemeye devam edeceğiz. Elazığ OSB büyümeye hızla devam ediyor. 2. OSB sayı valimizin başkanlığında, Ticaret Odası ve Belediye başkanımızın başkanlığında hızla ilerleme kaydediyor. Biz OSB olarak geçen hafta Ankara’daydık, Sanayi Bakanlığı’ndan artıma tesisinin ihalesini mart sonuna kadar yapılacak. Kekliktepe OSB arasındaki yer altındaki trafo merkeziyle beraber ihalesi yapılacak. Bu iki yatırımın tutarı aşağı yukarı 700 750 milyon. Amacımız 2026 yılında buraları bitirerek tekstil sektöründe gelen firmalarımızın kimyasal ve evsel arıtmada Keban Barajı’nı kirletmemek amacıyla onların önünü açmak istiyoruz.” Dedi.
GÜNDEM
08 Haziran 2026EKONOMİ
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026SİYASET
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026
1
Milletvekili Işıkver Hayırda Yarışanlar Kervanında
926 kez okundu
2
Milletvekili Nazırlı Öncülüğünde 250 Çocuk İçin Sünnet Şöleni Düzenlendi
913 kez okundu
3
Başkan Abdullah Akın Elazığ Belediyesi’nin Temizlik İhalesi Hakkında Suç Duyurusunda Bulunacaklarını Açıkladı
911 kez okundu
4
CHP Elazığ Milletvekili Gürsel Erol: “Nehirden Denize, Özgür Filistin”
862 kez okundu
5
Elazığ İl Yöneticileri Savunma Sanayi Başkanı İle Bir Araya Geldi
857 kez okundu