Elazığ’da şebeke arızası nedeniyle merkezdeki 3 mahallede kısmi su kesintisi yaşanacak.
Elazığ’da şebeke arızası onarım çalışmaları nedeniyle merkeze bağlı Sürsürü, Olgunlar, Hicret mahallelerinde kısmi su kesintisi yaşanacak.
Elazığ Belediyesi su arıza hattından edinilen bilgiye göre kesinti saat 15:00’a kadar planlandı.
GÜNDEM
02 Haziran 2026EKONOMİ
02 Haziran 2026SPOR
02 Haziran 2026GÜNDEM
02 Haziran 2026SİYASET
02 Haziran 2026GÜNDEM
02 Haziran 2026GÜNDEM
02 Haziran 2026
1
Milletvekili Işıkver Hayırda Yarışanlar Kervanında
925 kez okundu
2
Milletvekili Nazırlı Öncülüğünde 250 Çocuk İçin Sünnet Şöleni Düzenlendi
913 kez okundu
3
Başkan Abdullah Akın Elazığ Belediyesi’nin Temizlik İhalesi Hakkında Suç Duyurusunda Bulunacaklarını Açıkladı
910 kez okundu
4
CHP Elazığ Milletvekili Gürsel Erol: “Nehirden Denize, Özgür Filistin”
861 kez okundu
5
Elazığ İl Yöneticileri Savunma Sanayi Başkanı İle Bir Araya Geldi
857 kez okundu