DOLAR 46,1116 0.02%
EURO 53,1487 -0.94%
ALTIN 6.409,16-3,23
BITCOIN 2811478-1.69474%
Elazığ
16°

ORTA ŞİDDETLİ YAĞMUR

SABAHA KALAN SÜRE

İl Protokolü Öğrencilerle İftar Yaptı
69 okunma

İl Protokolü Öğrencilerle İftar Yaptı

ABONE OL
Mart 6, 2025 14:48
İl Protokolü Öğrencilerle İftar Yaptı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Elazığ İl Protokolü Fırat Üniversitesi öğrencileriyle birlikte iftar yaptı.

Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu, Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, Fırat Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Fahrettin Göktaş ve Birlik Vakfı Elazığ Şubesi Başkanı Eray Şimşek, Birlik Vakfı Elazığ Şubesi tarafından Fırat Üniversitesi öğrencileri için düzenlenen iftar programında öğrencilerle bir araya geldi.

öğrencilerle beraber oruçlarını açan il protokolü daha sonra öğrencilerle sohbet etti.

 

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP