Türk Kızılay Elazığ Şubesi olağan genel kurulu yapıldı. Tek listeyle gidilen seçimde mevcut Başkan Rahman Kızılkaya tekrar başkanlığa seçildi.
Türk Kızılay Elazığ Şubesi Olağan Genel Kurulu yapıldı. Türk Kızılay Elazığ Şubesi, olağan genel kurulunu Kültürpark Mamuratülaziz Salonu’nda gerçekleştirdi. Divan Başkanlığını Sencer Selmanoğlu’nun yaptığı ve tek liste ile gidilen seçimlerde Rahman Kızılkaya, yeniden Türk Kızılay Elazığ Şube Başkanlığına seçildi.

Rahman Kızılkaya, Yeni dönemde de bölgedeki ihtiyaç sahiplerine destek olmak ve afet durumlarında etkin bir şekilde çalışmak için çaba göstereceklerini belirtti.

Başkan Kızılkaya: “önümüzde yeni bir dönem var, bundan sonra şimdiye kadar olduğu gibi iyilikte öne geçmek için yarışmaya şahsın, ekibim ve yönetimimle beraber devam edeceğiz. taşıdığımız büyük emaneti layıkıyla daha çok insana ulaşmaya, iyiliği götürmeye devam edeceğiz.” dedi.

GÜNDEM
07 Haziran 2026EKONOMİ
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026SİYASET
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026
1
Milletvekili Işıkver Hayırda Yarışanlar Kervanında
926 kez okundu
2
Milletvekili Nazırlı Öncülüğünde 250 Çocuk İçin Sünnet Şöleni Düzenlendi
913 kez okundu
3
Başkan Abdullah Akın Elazığ Belediyesi’nin Temizlik İhalesi Hakkında Suç Duyurusunda Bulunacaklarını Açıkladı
911 kez okundu
4
CHP Elazığ Milletvekili Gürsel Erol: “Nehirden Denize, Özgür Filistin”
862 kez okundu
5
Elazığ İl Yöneticileri Savunma Sanayi Başkanı İle Bir Araya Geldi
857 kez okundu