Elazığ İl Sağlık Müdürlüğü, Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanlığı tarafından durum değerlendirme toplantısı düzenlendi.
Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Doç. Dr. Nilüfer Kılıç başkanlığında gerçekleştirilen toplantıya, idareciler, birim sorumluları ve çalışanlar katıldı. Toplantı sırasında Hizmet Başkanlığı tarafından sunulan hizmetler, birimlerin işleyişi, çalışanların talepleri ve çözüm önerileri hakkında bilgilendirmeler yapılarak, karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu.

GÜNDEM
18 Haziran 2026EKONOMİ
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SİYASET
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Elazığ’da Maymun Çiçeği Vakası Var mı? İl Sağlık Müdürlüğü’nden Açıklama
773 kez okundu
2
Vedat Işıkhan: “30’u Yerli Olmak Üzere 39 İlaç Daha Geri Ödeme Listesine Alındı”
526 kez okundu
3
Elazığ Sağlık İl Müdürlüğü’ne Dr. Emrah Gecekuşu Atandı
454 kez okundu
4
Elazığ’da Hastalar İçin Hobi Bahçesinde Etkinlik Düzenlendi
414 kez okundu
5
Doktorlar Beyaz Önlüklerini Çıkarıp Siyah Giydiler
243 kez okundu