Elazığ İl Sağlık Müdürlüğü ile Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü işbirliğinde 1-31 Ekim Meme Kanseri Farkındalık Ayına dikkat çekmek üzere etkinlik düzenlendi.
Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü çalışanlarına yönelik düzenlenen bilinçlendirme ve farkındalık eğitimi sırasında meme kanseri, meme kanseri için risk faktörleri, kendi kendine muayene yöntemi, meme kanserinde erken tanının önemi ve tedavisi hakkında çeşitli bilgiler verildi. Daha sonra katılımcılar, kanser taramalarını yaptırmak üzere Müdürlüğe bağlı KETEM’ e davet edildi.

GÜNDEM
08 Haziran 2026EKONOMİ
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026SİYASET
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026
1
Elazığ’da Maymun Çiçeği Vakası Var mı? İl Sağlık Müdürlüğü’nden Açıklama
772 kez okundu
2
Vedat Işıkhan: “30’u Yerli Olmak Üzere 39 İlaç Daha Geri Ödeme Listesine Alındı”
524 kez okundu
3
Elazığ Sağlık İl Müdürlüğü’ne Dr. Emrah Gecekuşu Atandı
454 kez okundu
4
Elazığ’da Hastalar İçin Hobi Bahçesinde Etkinlik Düzenlendi
413 kez okundu
5
Doktorlar Beyaz Önlüklerini Çıkarıp Siyah Giydiler
243 kez okundu