Elazığ İl Özel İdaresi ekiplerince gerçekleştirilen çalışmalarda, Hazar gölü çevresinde 15 günde 12 ton çöp toplandı.
İl Özel İdaresi ekiplerince Hazar gölü çevresinde yapılan temizlik çalışmaları devam ediyor. Özellikle yaz aylarında ziyaretçi akınına uğrayan Hazar gölü çevresinde İl Özel İdaresi öncülüğünde düzenli olarak yapılan çevre temizliği çalışmaları, aralıksız sürdürülüyor. Bu kapsamda son olarak 23 Ağustos Cuma günü 30 personelle yapılan çevre temizliğinde 5 ton çöp toplandı.
EN BÜYÜK TEMİZLİK, KİRLETMEMEKTİR
15 gün önce yine İl Özel İdaresi tarafından yapılan temizlik çalışmasında 7 ton çöp toplatıldığı kaydedildi. İl Özel İdaresi’nden yapılan açıklamada, doğayı ve çevreyi korumanın yalnızca kamu kurumlarının değil vatandaş olarak her bir bireyin görevi olduğu hatırlatılırken, “En büyük temizlik, kirletmemektir” ifadelerine yer verildi.
GÜNDEM
18 Haziran 2026EKONOMİ
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SİYASET
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
DKMP Genel Müdürü Çokçetin, Hazar Gölü Tabiat Parkında İncelemelerde Bulundu
442 kez okundu
2
Sürüden Ayrılan İnek Suda Telef Oldu
387 kez okundu
3
Elazığ’ın 2 Mahallesinde Su Kesintisi!
379 kez okundu
4
Elazığ’da Kısmi Sokağa Çıkma Uyarısı!
343 kez okundu
5
Elazığ’da İhtiyaç Sahibi Ailelere 60 Bin Parça Giysi Dağıtıldı
331 kez okundu