Elazığ’da mazot ve gübre destek ödemeleri başladı. Konu ile ilgili açıklama yapan AK Parti Elazığ Milletvekilleri Prof. Dr. Erol Keleş ve Ejder Açıkkapı, çiftçilere bereketli bir sezon diledi.
AK Parti Elazığ Milletvekilleri Prof. Dr. Erol Keleş Ve Ejder Açıkkapı Elazığ’da Mazot ve gübre destek ödemelerinin başladığını duyurdu.
AK Parti Elazığ Milletvekili Prof. Dr. Erol Keleş, Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından ülke genelinde çiftçilere yapılan 5 milyar 602 milyon 227 bin TL’lik destekleme ödemeleri kapsamında Elazığ’daki çiftçilere sağlanan mazot ve gübre destekleriyle ilgili açıklamalarda bulundu.
Milletvekili Keleş, “Elazığ’ımızda üreticimizin emeğine destek, toprağımıza bereket katıyoruz. 18.525 çiftçimize toplamda 176 milyon 25 bin 811 TL mazot ve gübre destekleme ödemesi bugün hesaplara aktarılıyor. Bu destek, üreticilerimizin girdi maliyetlerini azaltacak ve tarımsal üretimde verimliliği artıracaktır. Çiftçilerimiz daha güçlü, Elazığ’ımız daha bereketli olsun” ifadelerini kullandı.
Milletvekili Ejder Açıkkapı, destek ödemelerine ilişkin yaptığı açıklamada; “Üretimin, emeğin ve toprağın kıymetini bilen tüm çiftçilerimize hayırlı bir sezon diliyorum. 2025 yılının Elazığ’ımız ve tüm üreticilerimiz için bol ve bereketli geçmesini temenni ediyorum. Mazot ve gübre desteğiyle tarımsal üretimin güçlenmesi, çiftçilerin maliyet yükünün hafifletilmesi ve kırsal kalkınmanın desteklenmesi hedefleniyor.” dedi.
GÜNDEM
18 Haziran 2026EKONOMİ
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SİYASET
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Elazığ’da Okul Servis Tarifesi Belli Oldu!
773 kez okundu
2
Başkan Alan: “Şarap Fabrikası Üretime Devam Edecek”
741 kez okundu
3
Elazığ’ın En Zengini Belli Oldu!
544 kez okundu
4
Türkiye’nin En Zengin İlleri Belli Oldu: Elazığ’ın Sıralaması Şaşırttı
454 kez okundu
5
Türkmen Gazı Türkiye’den Satılacak
332 kez okundu